Корисний для серця: кардіолог рекомендує щоденне вживання горіха

Що корисно для серця: кардіолог назвав горіх, який треба їсти щодня

Вказується, що вживання горіхів кілька разів на тиждень зменшує ймовірність інфаркту міокарда, раптової серцевої смерті та серцево-судинних захворювань на 30-50 відсотків.

Доктор медичних наук, кардіолог Надім Гелу розповів, який горіх є найкращим для серцевого здоров’я.

“Волоські горіхи – відмінний вибір. Вони є багатим джерелом омега-3 жирних кислот, які наш організм не здатен виробляти самостійно. Ці жирні кислоти знижують рівень тригліцеридів, високий вміст яких може погіршити вплив поганого холестерину в крові”, – зазначив він.

Як зазначено в статті, накопичення ЛПНЩ, або “поганого” холестерину, може сприяти утворенню бляшок в артеріях, звуженню кровоносних судин та обмеженню кровотоку. З часом це може змусити серце працювати інтенсивніше, що підвищує ризик серцево-судинних проблем.

“Омега-3, що містяться у волоських горіхах, можуть сприяти покращенню рівня ЛПВЩ, або “хорошого” холестерину, що також зменшує кількість ЛПНЩ у крові. Крім того, омега-3 допомагає кровоносним судинам розслабитися, покращуючи кровообіг і потенційно знижуючи артеріальний тиск”, – пише видання.

У матеріалі зазначено, що волоські горіхи містять такі корисні речовини, як поліненасичені жири, фенольні сполуки та вітамін Е. Вони сприяють підтримці структури і функції клітинних мембран у всьому організмі. Здорові мембрани необхідні для таких процесів, як вироблення енергії та функціонування кровоносних судин. Дослідження, опубліковане в журналі Life, свідчить, що волоські горіхи можуть зміцнити серце, покращуючи роботу цих мембран.

Інше дослідження, опубліковане в журналі Circulation Американської асоціації серця, показало, що здорові літні люди, які споживали жменю волоських горіхів щодня протягом двох років, мали незначне зниження рівня холестерину ЛПНЩ.

“Споживання п’яти порцій горіхів на тиждень може бути корисним для серця. Тому рекомендується вживати приблизно чверть склянки волоських горіхів щодня”, – зазначає Гелу.

Раніше УНІАН розповідав про 7 перекусів, приготованих на основі продуктів з високим вмістом омега-3 жирних кислот. Було зазначено, що їх слід вживати для підтримки здоров’я серця. Це – лососеві котлети, сардини на цільнозерновому тості, закуски з меленим лляним насінням, пудинг з насінням чіа, суміш сухофруктів з волоськими горіхами тощо.

Схожі публікації
2 коментарів
  1. Денис Коваленко каже

    Дуже корисна порада! Горіхи справді покращують роботу серця і допомагають знизити ризик інфарктів. Варто включити їх у щоденний раціон для підтримки здоров’я.

    1. Тетяна Литвин каже

      Дякую за підтримку! Справді, горіхи багаті корисними жирами та антиоксидантами, що сприяють здоров’ю серця. Головне — помірність і різноманітність у раціоні. Бережіть себе!

Залишити відповідь