Співзасновник Rockstar пояснив, чому так і не створили Bully 2

Співзасновник Rockstar пояснив, чому так і не створили Bully 2 1

Bully, відома також як Canis Canem Edit, вийшла на PS2 і швидко здобула популярність завдяки оригінальному сюжету про хлопця в школі-інтернаті. Попри успіх, гра так і не отримала сиквелу, що давно викликає питання у фанатів.

Що сказав Дан Хаузер

У новому інтерв’ю для IGN співзасновник Rockstar Дан Гаузер пояснив, що головна причина відсутності продовження — нестача ресурсів:

«Я думаю, це було питання обмеженої кількості розробинків. Якщо у вас невелика креативна команда та обмежене керівництво, ви просто не можете робити всі проекти, які хочете», — зазначив Гаузер.

Він додав, що у своїй новій студії Absurd Ventures намагається побудувати процес так, щоб навіть невелика команда могла вести одночасно два проекти.

Rockstar тоді і зараз

Співзасновник Rockstar пояснив, чому так і не створили Bully 2 2

Сьогодні Rockstar має сотні співробітників і кілька великих студій. Але у часи створення Bully компанія працювала в менших масштабах і змушена була обирати, над якими іграми зосередитися.

Цікаво, що ще понад десять років тому Гаузер висловлював подібну думку: тоді студія вирішила зробити Max Payne 3 замість Bully 2 з тієї ж причини.

Схожі публікації
1 коментар
  1. Ірина каже

    Ех, шкода! Bully була така крута, я б з задоволенням пограла в другу частину. Пам’ятаю, як зависала в ній годинами! Розумію, що ресурси обмежені, але все одно прикро. Сподіваюсь, колись вони передумають!

Залишити відповідь

Цей вебсайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду. Ми вважатимемо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися від них, якщо забажаєте.ПрийнятиЧитати далі

Політика конфіденційності