Spotify вводить маркування AI-музики та запускає фільтр проти спаму

Spotify вводить маркування AI-музики та запускає фільтр проти спаму 1

повідомила, що впроваджує систему маркування треків, створених або частково оброблених за допомогою штучного інтелекту. Компанія планує використовувати галузевий стандарт DDEX, який дозволяє точно вказувати, де саме застосовувався — для вокалу, інструментів чи постпродакшну. Про це пише TechCrunch.

“Ми розуміємо, що використання AI має широкий спектр, і цей стандарт дозволить робити більш точні та прозорі позначки,” — пояснив Сем Дабофф, глобальний директор з маркетингу та політики Spotify.

Заборона на клонування голосів

Компанія уточнила правила щодо використання AI: несанкціоновані голосові клони, діпфейки та будь-які вокальні імітації будуть видалятися з платформи. Це має захистити артистів від підробок і несанкціонованого використання їхніх голосів.

Контроль штучного інтелекту

Віце-президент Spotify та глава музичного напряму Чарлі Хеллман підкреслив, що компанія підтримує відповідальне використання штучного інтелекту у музиці: вона не буде карати артистів за застосування AI як творчого інструменту, але рішуче боротиметься з тими, хто намагається маніпулювати системою.

Схожі публікації
1 коментар
  1. Наталія каже

    Це цікаво! Але як Spotify буде відрізняти справжній голос від згенерованого AI? І чи всі виконавці будуть чесно вказувати, що використовували штучний інтелект?

Залишити відповідь

Цей вебсайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду. Ми вважатимемо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися від них, якщо забажаєте.ПрийнятиЧитати далі

Політика конфіденційності