Meta запускає агресивнішу модель реклами в Instagram і Facebook

Meta запускає агресивнішу модель реклами в Instagram і Facebook 1

оголосила, що з осені 2025 року у Великій Британії впроваджується спірна модель «плати або погоджуйся». Користувачі двох головних соцмереж компанії — Instagram та Facebook — повинні будуть або погодитися на перегляд персоналізованої реклами, або оформити щомісячну підписку, щоб повністю її уникнути. Про це пише The Verge.

Підписка на Instagram чи Facebook у Великій Британії коштуватиме £2,99 (~165грн) на місяць у вебверсії та £3,99 (~220грн) у застосунках чи iOS через комісії і , а кожен додатковий акаунт обійдеться у ще £2–3, причому модель працює за принципом все або нічого — підписка має бути оформлена на всі акаунти одразу.

Чому Європа відмовилася від цієї схеми

У Європейському Союзі Meta вже намагалася впровадити подібний підхід, але регулятори жорстко розкритикували його за обмежений вибір, який фактично позбавляє користувачів альтернатив. У результаті компанії довелося відмовитися від підписки в такому вигляді.

При цьому ціни у ЄС були значно вищими, ніж у Британії: €9,99 на місяць через веб і €12,99 через мобільні магазини застосунків.

Схожі публікації
1 коментар
  1. Наталія каже

    Ого, цікаво! Я вже давно думаю про те, щоб платити, аби не бачити рекламу. Мене особисто вона страшенно дратує, готова навіть трохи переплатити за спокій. Головне, щоб ціна була адекватна!

Залишити відповідь

Цей вебсайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду. Ми вважатимемо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися від них, якщо забажаєте.ПрийнятиЧитати далі

Політика конфіденційності