Nothing перетворює бюджетний бренд CMF на самостійну компанію

Nothing перетворює бюджетний бренд CMF на самостійну компанію 1

Компанія Nothing офіційно оголосила, що виокремлює свій суббренд CMF, відомий доступними смартфонами, навушниками та смарт-годинниками, у самостійну компанію. Нове підприємство буде базуватися в Індії, яка стане ключовим ринком для розвитку бренду. Про це пише The Verge.

Засновник і CEO Nothing Карл Пей заявив, що його мета — зробити CMF першим справді глобальним індійським брендом у сфері споживчої електроніки. Для цього компанія створила спільне підприємство з місцевим виробником Optiemus.

Інвестиції та нові робочі місця

У рамках запуску Nothing планує інвестувати понад $100 млн у розвиток CMF. За попередніми прогнозами, протягом наступних трьох років нова компанія забезпечить щонайменше 1 800 робочих місць.

Фінансові можливості для такого кроку в Nothing з’явилися після залучення $200 млн інвестицій у новому раунді фінансування, який оцінив стартап у $1,3 млрд.

Схожі публікації
1 коментар
  1. Марія каже

    Ого, цікаво! Не знала, що CMF – це їх суббренд. Тепер зрозуміло, чому ціни такі приємні. Сподіваюсь, якість не постраждає від такого відокремлення. Буду стежити за новинками! 🙂

Залишити відповідь

Цей вебсайт використовує файли cookie для покращення вашого досвіду. Ми вважатимемо, що ви з цим згодні, але ви можете відмовитися від них, якщо забажаєте.ПрийнятиЧитати далі

Політика конфіденційності